vrijdag 30 augustus 2013

Ik HOU van dansen

Ik las vandaag de blog van livingmylife. Een hele goede blog, en ik vind zeker dat ze een punt heeft. Paardrijden wordt inderdaad zwaar onderschat, zeker door mensen die het zelf niet eens gedaan hebben. Maar paardrijden is daarin niet de enige sport! Ik hou van dansen, en ja, dat is ook een sport!

Ik hou van dansen omdat...

-ik alles kan vergeten op het moment dat de muziek start

-ik mijn gevoelens erin kwijt kan



-het je de mogelijkheid geeft jezelf te verliezen en tegelijkertijd te vinden

-het je sterker maakt

-je natuurlijk weer veel nieuwe vrienden maakt:)

-je er een beter conditie door krijgt

-je er leniger van wordt

-je er zeker veel mee kan bereiken

-het volgens het Nederlandse woordenboek VanDale een officiële sport is! ('Sport zijn allerlei lichamelijke oefeningen waarbij kracht en inzicht vereist worden')

-voor de mensen die geïnteresseerd zijn: je verbrand er ook calorieën mee;)




En last but not least: ik hou van dansen omdat het gewoon ontzettend leuk is!

Bron afbeeldingen: www.tumblr.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten